Az előző bejegyzés nyitotta sort folytatva, idei (azaz 1989-es) bejegyzéseinket M. C. Sarral és The Real McCoyjal zárjuk, akik - a Culture Beathez hasonlóan - a kilencvenes évek eurodance irányzatának meghatározó jelenségei voltak (lesznek).
Két német fiatalember,az O-Jay néven is ismert, berlini születésű producer, Olaf Jeglitza és az egykori breaktáncos és DJ (Quickmix), Frank Hassas közös projektjéről van szó, akik elsőként 1989-ben, a ZYX Musik kiadónál jelentkeztek egy feldolgozással, mégpedig a belga Technotronic Pump Up The Jam című slágerének új rap-változatával. (E sorok írója a Pump Up The Jamre úgy tekint, mint a disco-dance stílusváltás ikonikus dalára, ennek megfelelően 1989-ben rettenetesen utálta, ma viszont már a nosztalgia könnycseppjei csillannak meg szemében, amikor visszagondol rá.)
A Pump Up The Jam - Rap címet viselő feldolgozás (a dal szerzői: Manuella Kamosi és Thomas De Quincy) producerei Jeglitza (a lemezborítón: Jay Rapper) és Hassas (azaz Quickmix) voltak. A kislemez nem tudta ugyan megismételni a Technotronic-féle eredeti átütő nemzetközi sikerét (az NSZK, Ausztria és Svájc mellett No.2 helyezés az Egyesült Királyságban és az Államokban is), de a német listán azért a Top 20-ba került (No.16), ami mindenképp figyelemre méltó egy friss zenei projekttől.
Ez már nem igazán a mi világunk, ámde egy új és sikeres zenei világ kezdete, így nem hagyhattuk ki.